2008/03/17 15:28



 


























 


*Heaven -- Bryan Adams*

天堂 -- 布萊恩‧亞當斯

 


Oh, thinking about all our younger years


回想我倆的年輕歲月


There was only you and me


當時只有我們倆


We were young and wild and free


那時我倆年輕、狂野而自由自在


Now nothing can take you away from me


現在,什麼都無法將你從我身旁奪走


We've been down that road before


我們曾經走到那個地步


But that's over now


但現在已經結束了


You keep me coming back for more


你令我浪子回頭


Baby you're all that I want


寶貝,你就是我要的


When you're lying here in my arms


當你躺在我懷裡


I'm finding it hard to believe


我想那真是難以置信


We're in heaven


我倆就在天堂中


And love is all that I need


我所需要的就是愛


And I found it there in your heart


而我發現它就在妳心中


It isn't too hard to see


那並不難了解


We're in heaven


我們就在天堂裡


Oh, once in your life you find someone


你曾在生命中遇見某個人


Who will turn your world around


讓你的世界團團轉


Bring you up when you're feeling down


在你心情低落時撫慰你


Yeah, nothing could change what you mean to me


沒有什麼可以改變你對我的意義


Oh, there's lots that I could say


我有很多話想說


But just hold me now


但請擁抱我


'Cause our love will light the way


因為愛會照亮前方的路


 


   




 


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 菲兒 的頭像
    菲兒

    這是我的部落格

    菲兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()