Last night I dreamt of San Pedro 昨夜我夢見聖彼得羅


Just like I'd never gone I knew the song
彷彿我從未去過,我知道這首歌


A young girl with eyes like the desert 一位女郎眼神冷如荒漠


It all seems like yesterday not far away 一切恍如昨日,並不遙遠


Tropical the island breeze 熱帶島嶼的微風輕拂


All of nature wild and free 如此狂野又自由


This is where I long to be 這正是我渴望停留的地方


La isla bonita 風光秀麗的小島


And when the samba played 當森巴樂響起


The sun would set so high 太陽高懸天際


Ring through my ear sand sting my eyes
鈴樂聲穿透了耳朵,陽光灼亮了雙眼


Your Spanish lullaby 就像你的西班牙搖籃曲


I fell in love with San Pedro 我愛上了聖彼得羅


Warm wind carried on the sea he called to me
海上的暖風拂過,他呼喚著我


Te dijo te amo 他說“我愛你”


I prayed taht the days would last 我祈禱時光凝滯


They went so fast 它卻匆匆而過


Tropical the island breeze 熱帶島嶼的微風輕拂


All of nature wild and free 如此狂野又自由


This is where I long to be 這正是我渴望停留的地方


La isla bonita 風光秀麗的小島


And when the samba played 當森巴樂響起


The sun would set so high 太陽高懸天際


Ring through my ear sand sting my eyes
鈴樂聲穿透了耳朵,陽光灼亮了雙眼


Your Spanish lullaby 就像你的西班牙搖籃曲


I want to be where the sun warms the sky
我渴望待在那艷陽高照的樂園


When it's time for siesta you can watch them go by
當午眠之時你可看他們經過


Beautiful faces no cares in this world
美麗的面孔,世上不再有憂傷


Where a girl loves a boy and a boy loves a girl
只有彼此相愛的男男女女


 




 


 




館  口


 



 


 


Madonna (Live)



 


Alizee



 


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 菲兒 的頭像
    菲兒

    這是我的部落格

    菲兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()